Αναμφίβολα, ο χειμώνας είναι μία εποχή, που περιορίζει την ελευθερία μας, καθώς χρειάζεται να προστατευόμαστε διαρκώς από το κρύο και από τις κακές καιρικές συνθήκες.
Επιπλέον, είναι η εποχή του χρόνου που απαιτεί μεγάλα αποθέματα ενέργειας και ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, τόσο λόγω του συγχρωτισμού σε κλειστούς χώρους , όσο και των ιώσεων που κυκλοφορούν.

 Για να μην υπάρξουν στιγμές που θα νιώσουμε ότι "ξεμείναμε" από ενέργεια , ας υιοθετήσουμε από το φθινόπωρο μερικές καλές πρακτικές.

1. δώσε φως στη μέρα σου
"η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται " και η ενέργεια που μας προσφέρει το φως του ήλιου ανεκτίμητη αξία ! κοιμηθείτε με τις γρύλιες ανοικτές ή ανοίξτε τες αμέσως μόλις ξυπνήσετε.

2. πλούσιο πρωινό - φτωχό δείπνο
ένα πρωτεινούχο πρωινό ενεργοποιεί τις φυσιολογικές λειτουργίες του οργανισμού και κυρίως των εγκεφαλικών κυττάρων . Απο την άλλη μεριά , ένα φτωχό δείπνο , προσφέρει ήσυχο ύπνο και δεν ταλαιπωρεί το πεπτικό μας σύστημα .

3. κοιμήσου νωρίς -ξύπνησε νωρίς
η έλλειψη ενέργειας είναι αποτέλεσμα της υπνηλίας . Ξάπλωσε νωρίς με την παρέα του αγαπημένου σου βιβλίου και αφέσου σε ύπνο βαθύ και επαρκή. Δοκίμασε να ξυπνήσεις χωρίς να πατήσεις αναβολή στο ξυπνητήρι σου . Αυξάνεις έτσι τις πιθανότητες εγρήγορσης και αποδοτικότητας.

4. κουνήσου - κινήσου
χόρεψε , τρέξε , περπάτησε γρήγορα , γενικότερα μην μένεις στάσιμος ! ο καναπές είναι τέλειος για χουχούλιασμα το χειμώνα αλλά μετά την άσκηση. Την χρειάζεται το σώμα σου επιτακτικά για να γεμίσει με ευεξία. Άλλωστε , η όποια άσκηση στον καθαρό αέρα είναι αναζωογονητική για το κυκλοφορικό σύστημα . Πάρε βαθιές ανάσες !

5. απόλαυσε τις χειμωνιάτικες λιακάδες
Το φως του ήλιου αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης η οποία με την σειρά της βοηθά στην βελτίωση της διάθεσης. Με το να «ανέβεις» ψυχολογικά αποκτάς παράλληλα περισσότερη ενέργεια. Αν καταφέρεις να εκτεθείς για 20-30 λεπτά με ακάλυπτα κάποια σημεία του σώματος σου , επιπλέον ενισχύεις την παραγωγή βιταμίνης D απο τον οργανισμό σου! Βιταμίνη που διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για το ανοσοποιητικό σου .

6. κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά εποχής
ότι δεν παράγεται με φυσικό τρόπο στερείται βιταμινών και ιχνοστοιχείων. Η φύση από μόνη της ξέρει τι χρειαζόμαστε την κάθε εποχή και το παράγει για να σε θωρακίσει και σε επίπεδο ενέργειας λόγω ψύχους αλλά και λόγω αυξημένων απαιτήσεων του ανοσοποιητικού.

7. επάρκεια σε υγρά ( χυμούς , αφεψήματα, σούπες, και φυσικά νερό )
σωστή ενυδάτωση χρειάζεται όλες τις εποχές ο οργανισμός σου για να είναι υγιής και γεμάτος ενέργεια. Το χειμώνα επιπλέον χρειάζεται θερμαντικά βότανα, όπως η ρίζα τζίντζερ που θερμαίνει το σώμα και βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος. Το τσάι από θυμάρι είναι ένα καλό βότανο για τον καθαρισμό των βλεννών και για την καλή κατάσταση των βρογχιολίων των πνευμόνων. Το βότανο τζίνσενγκ είναι καλό φυσικό τονωτικό, ενώ το λευκό και το πράσινο τσάι περιέχει αντιοξειδωτικά. Οι σούπες είναι εύπεπτες και κυρίως θρεπτικές.

8. βάλε το (+) σε οτιδήποτε κάνεις καθημερινά , μην παίρνεις τα (-) προσωπικά !
σκέψου θετικά , εκφράσου θετικά , πράξε θετικά , πρόσφερε μέσα απο την καρδιά σου !
Ένα χαμόγελο, μια καλημέρα, ένα χέρι βοηθείας , ένα γεια… δεν είναι απλώς θέμα ευγένειας αλλά θετικής στάσης ζωής! Κύματα θετικής ενέργειας που μεταφέρονται από άνθρωπο σε άνθρωπο και βγαίνουν κερδισμένοι και οι δύο ! Όσο για αυτόν που δεν θα ανταποκριθεί στην καλημέρα σου .... μην το παίρνεις προσωπικά . Απλά δεν έχει βάλει τα (+) στην ζωή του ακόμη , δώστου χρόνο και προχώρα θετικά σκεπτόμενος , γιατί μόνο έτσι φορτίζεις τον οργανισμό σου με ενέργεια.

9. άκου το σώμα σου - σκέψου εσένα
μην σε παραμελείς .... φρόντισε η καθημερινή σου υγιεινή φροντίδα να γίνεται με ηρεμία και αγάπη . Ρίξε στο σφουγγάρι λίγο αφρόλουτρο και πρόσθεσε 2-3 σταγόνες από αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου ή φασκόμηλου για να γεμίσεις το σώμα σου με ενέργεια ! Όταν σου επιτρέπουν οι υποχρεώσεις σου πρόσφερε στον εαυτό σου μασάζ πχ στα πέλματα , στον αυχένα ή κάνε μερικές πιέσεις με τα δάκτυλα σου, ακολουθώντας την θεωρία της ρεφλεξολογίας. Έτσι , εκκρίνονται μεταξύ άλλων ενδορφίνες, οι ορμόνες που σχετίζονται με την καλή διάθεση και την τόνωση του οργανισμού.

10. συμπλήρωσε την διατροφή σου
αν παρόλα αυτά , οι προσωπικοί σου ρυθμοί δεν σου επιτρέπουν να κάνεις όλα τα παραπάνω αλλά μερικά από αυτά και η ενέργεια σου δεν σου καλύπτει για τις απαιτήσεις της καθημερινότητας σου , υπάρχει λύση. Συμβουλέψου τον διατροφολόγο σου ή τον φαρμακοποιό σου . Συμπλήρωσε την διατροφή σου και αύξησε την ενέργεια σου με φόρμουλες ειδικά για σένα , όπως βιταμίνες , αντιοξειδωτικά στοιχεία, τονωτικά βότανα , ωφέλιμα λιπαρά οξέα Ω3 ή συνδυασμοί αυτών.

Social Media

Βρείτε μας στο

 

Πληροφοριες

Το φαρμακείο μας βρίσκεται κοντά σας περίπου 21 χρόνια. Από τον Αύγουστο του 2014, βρισκόμαστε πλέον σε νέο ανακαινισμένο χώρο, στην οδό Δημητριάδος 229.

Διευθυνση

Δημητριάδος 229, Μαγνησία 38221, Βόλος
(030) 24210 24904
(030) 24210 25713
Fax    24210 24944